Godmorgon! (Morgon: ja; god: JA!)

Hej måndag! Jag börjar veckan med att pallra mig upp tidigt, lite för att VPF-träna - börjar jobba kl 06:00 i morgon och ska upp vid 04:00 (oförskämt tidigt!), så idag gick jag upp vid 06:30 mest för att lite vänja mig vid att gå upp tidigt och för att bli sömnig tidigare ikväll så jag hinner sova några timmar. Fiffigt! :)

Så nu sitter (mer halvligger) jag i soffan med en stor kopp kaffe och kollar på Nyhetsmorgon, och väntar på att senaste avsnittet av House of Lies ska laddas ner. Sedan blir det gymmet! BACKATTACK! Let's kill that rygg, axlar och tripces :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma - Underbara vardag


En liten blogg om allt det där vanliga och vardagliga, om sånt jag tycker om och om sånt som är värt att dela med sig av.









RSS 2.0